Friday, August 8, 2008

На пазара вече е новия брой на Мач магазин,с нов дизайн и концепция


Футбол, спорт, лайфстайл, забавления и еротика съдържа обновеното мъжко списание на “Нова българска медийна група”
Днес на пазара излиза новият, 39-и поред, брой на месечното списание “Мач магазин”.
132-страничното издание, което обединява в себе си футбол, спорт, лайфстайл и еротика, вече е част от “Нова българска медийна група” – собственикът на вестниците “Телеграф”, “Монитор”, “Политика” и “Меридиан мач”.

Новата концепция на “Мач магазин” е дело на Георги Неделчев, доскорошен главен редактор на българския “Плейбой”, и арт-директора Станислав Стойнов. Дизайнът е коренно променен и е в най-добрите традиции на модерните мъжки издания.
“Да бъдеш единственото спортно списание на българския пазар е професионален шанс, но и предизвикателство. Имаме късмета да сме част от медийна група, в която работят най-добрите спортни журналисти. Същевременно обаче увеличаваме драстично материалите за мода, забавления и лайфстайл като цяло”, коментира Неделчев, който е редакционен директор на списанието.

No comments:

Post a Comment